26. marts 2018

SHOPPING FOR BABY :: DEL 1

Okay så - Jeg føler lidt, at mine 10+ år som aktiv internet shopper endelig giver belønning nu, hvor der skal intenst investeres i ankomsten af vores baby. Hver gang jeg er på mobilen eller computeren, ser jeg vlogs med babyer i og 'newborn must haves' eller veksler mellem mine millioner af åbne faner med baby ting.

Selvom jeg er yderst indstillet på enten at købe på genbrug eller låne af mødre i min omgangskreds, er der nogle vigtige ting (for mig), som jeg gerne vil investere i. Og hvis man ikke kan gå lidt amok, når man venter sin aller første baby, hvornår kan man så?

Her er første omgang af mine baby must haves!


:: I kender mig, jeg elsker alt med dyr og natur, og disse fine print er noget 
af det sødeste, jeg længe har set. Der er mange valgmuligheder af forskellige dyr, 
men jeg er helt vild med koen, ræven, 
hjorten, ænderne, lammet & grislingen.
:: min vision om et børneværelset (uanset alder) har altid en fin lille hylde 
til at bære de mest betydningsfulde ting. Stil yndlings eventyrene, yndlings bamsen, 
en dåbsgave på toppen og hæng din yndlings kjole eller smækbukser på knagen... 
åh, det er mine hylde-drømme.
::  himmel blå og blomster får mit hjerte til at banke.
::  jeg faldt over dette bad i en/flere af de mange 'must haves' videoer, jeg har set på youtube. 
Jeg elsker dens bløde glide-sikker ryg og at den fuldstændig støtter nyfødte babyer 
og tillader ældre babyer at sidde op og lege.
:: på mit arbejde har vi sådan en her nøjagtig, 
og jeg kunne ikke tænke mig noget andet termometer.
:: babyers sovetid og rytme er virkelig en delikat ting, da søvn er så vigtigt 
for en positiv udvikling. Efter at have set flere videoer og set det virke 
på min egen niece, er jeg blevet så stor fan af white noise og hvordan lyde 
kan hjælpe baby. Ollie the Owl har en lysende mave, som får baby til at føle, 
den stadig ligger trygt inde i mors vom og aner lyset indefra. 
Den spiller enten white noise, hjertebanken eller en vuggevise. 
Man kan skrue op og ned for lyden, man kan sætte den til at reagere på gråd, 
så den spiller automatisk i 20 min, hvis baby græder. Jeg har naturligvis ikke 
selv prøvet den endnu, men alt tiltaler mig bare ved den.
:: alle jeg kender og ser bekræfter mig i at investere i sådan en her. 
Den er lidt pricey, men den kan bruges alle vegne fra mors og fars seng til gulvet, 
så sådan en skal vi have!
:: at ramme de der 37-38 grader hver gang er mit et mysterie, og jeg køber hellere 
end gerne denne søde and, som kan hjælpe mig med at få det perfekt hver gang!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at læse med!